Inici >> Noticies Butlleti >> The Alkaloids: Chemistry and Biology. Nova subscripció

The Alkaloids: Chemistry and Biology. Nova subscripció

dilluns, 19 febrer 2024
The Alkaloids: Chemistry and Biology. Nova subscripció

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris la sèrie monogràfica The Alkaloids: Chemistry and Biology a través de la plataforma Elsevier ScienceDirect.

The Alkaloids és una sèrie internacional que recopila revisions actualitzades sobre alcaloides i altres compostos d’interès. És una publicació líder en aquest camp, i referència essencial per a químics i biòlegs de productes naturals. Va ser fundada pel professor R.H.F. Manske fa més de 40 anys i publica 2 números a l’any.

La nova subscripció del CRAI de la Universitat de Barcelona dona accés als volums publicats des del volum 83 de l’any 2020, i completa la col·lecció retrospectiva en paper disponible al CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació (Campus Diagonal Sud).

Trobareu l’accés a Cercabib > The Alkaloids: Chemistry and Biology

ODS 4: Educació de qualitat