Inici >> Noticies Butlleti >> The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies. Nou recurs electrònic

dimarts, 7 gener 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l'obra de referència The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies / editor-in-chief:Anthony M. Orum. [Hoboken, NJ] : Wiley-Blackwell, 2019, gràcies a la donació del Grup de Recerca en Creativitat, Innovació i Transformació Urbana (CRIT) de la Universitat de Barcelona.

Aquest recurs és indispensable per a estudiants i investigadors en estudis urbans i regionals, sociologia, geografia i antropologia urbana d'Amèrica Llatina, Àfrica, Índia, Xina, Estats Units i Europa.

L'enciclopèdia conté més de 450 entrades autoritzades sobre temes que van des del gènere i la ciutat fins a perfils biogràfics de figures com Frank Lloyd Wrigh, Doreen Massey, Peter Hall, Neil Smith i Henri Lefebvre.

Podeu accedir a l'enciclopèdia electrònica a través del Cercabib > The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia