Inici >> Node >> The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies. Nou recurs electrònic

Martes, 7 Enero 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l'obra de referència The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies / editor-in-chief:Anthony M. Orum. [Hoboken, NJ] : Wiley-Blackwell, 2019, gràcies a la donació del Grup de Recerca en Creativitat, Innovació i Transformació Urbana (CRIT) de la Universitat de Barcelona.

Aquest recurs és indispensable per a estudiants i investigadors en estudis urbans i regionals, sociologia, geografia i antropologia urbana d'Amèrica Llatina, Àfrica, Índia, Xina, Estats Units i Europa.

L'enciclopèdia conté més de 450 entrades autoritzades sobre temes que van des del gènere i la ciutat fins a perfils biogràfics de figures com Frank Lloyd Wrigh, Doreen Massey, Peter Hall, Neil Smith i Henri Lefebvre.

Podeu accedir a l'enciclopèdia electrònica a través del Cercabib > The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies.