Inici >> Noticies Butlleti >> Renovació dels comptes MIE Mendeley a la Universitat de Barcelona

Renovació dels comptes MIE Mendeley a la Universitat de Barcelona

divendres, 12 abril 2019

Ara fa tot just un any que les prestacions del gestor bibliogràfic Mendeley com a membres de la Universitat de Barcelona (Mendeley Institutional Edition) es van deixar de controlar per compte de correu electrònic i van passar a ser controlades per IP de la institució. En el cas de la UB cal accedir al gestor, no per la IP pròpia, sinò a través del nostre sistema intermediari d'accés als recursos electrònics SIRE. Per renovar la subscripció al compte de Mendeley i mantenir les prestacions institucionals es necessari doncs activar el SIRE abans o després d'entrar al compte de Mendeley, així queda constància que l'usuari és de la institució.

Si heu rebut un missatge de Mendeley avisant-vos de l’expiració del vostre compte, només cal fer aquesta acció d'activar el SIRE perque us reconegui com a usuaris de la Universitat de Barcelona, i en cap cas es perd el compte de Mendeley. En el missatge comuniquen que es pot fer l’acció abans de 15/30 dies per mantenir les prestacions. En cas contrari es passa a tenir un compte Premium del gestor, que l’únic que comporta és menys espai a la biblioteca i per compartir als grups públics/privats.

Per comprovar que s'actualiza el compte cal anar a Settings&Privacy > Subscription i visualitzar la data en que caduca la subscripció.

Trobareu tota la informació relacionada al web del CRAI > Mendeley.

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, us podeu posar en contacte amb nosaltres via S@U.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia