Inici >> Node >> Renovació dels comptes MIE Mendeley a la Universitat de Barcelona

Renovació dels comptes MIE Mendeley a la Universitat de Barcelona

Viernes, 12 Abril 2019

Ara fa tot just un any que les prestacions del gestor bibliogràfic Mendeley com a membres de la Universitat de Barcelona (Mendeley Institutional Edition) es van deixar de controlar per compte de correu electrònic i van passar a ser controlades per IP de la institució. En el cas de la UB cal accedir al gestor, no per la IP pròpia, sinò a través del nostre sistema intermediari d'accés als recursos electrònics SIRE. Per renovar la subscripció al compte de Mendeley i mantenir les prestacions institucionals es necessari doncs activar el SIRE abans o després d'entrar al compte de Mendeley, així queda constància que l'usuari és de la institució.

Si heu rebut un missatge de Mendeley avisant-vos de l’expiració del vostre compte, només cal fer aquesta acció d'activar el SIRE perque us reconegui com a usuaris de la Universitat de Barcelona, i en cap cas es perd el compte de Mendeley. En el missatge comuniquen que es pot fer l’acció abans de 15/30 dies per mantenir les prestacions. En cas contrari es passa a tenir un compte Premium del gestor, que l’únic que comporta és menys espai a la biblioteca i per compartir als grups públics/privats.

Per comprovar que s'actualiza el compte cal anar a Settings&Privacy > Subscription i visualitzar la data en que caduca la subscripció.

Trobareu tota la informació relacionada al web del CRAI > Mendeley.

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, us podeu posar en contacte amb nosaltres via S@U.