Inici >> Noticies Butlleti >> Ets nou a la UB? Inicia't en el CRAI!

Ets nou a la UB? Inicia't en el CRAI!

dimarts, 8 setembre 2015

Hem inclòs al Web del CRAI UB un apartat de Get Started o presa de contacte per als alumnes que comencen els seus estudis aquests curs 2015/2016 i encara no ens coneixen.

Aquest apartat, que porta el nom Inicia't en el CRAI, ha de servir perquè els nous estudiants conegueu de manera ràpida i planera el funcionament del CRAI UB, quins recursos i serveis us oferim i com ho heu de fer per utilitzar-los.

Esperem que us agradi i sobre tot, que us sigui de molta utilitat!!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia