Inici >> Node >> Ets nou a la UB? Inicia't en el CRAI!

Ets nou a la UB? Inicia't en el CRAI!

Martes, 8 Septiembre 2015

Hem inclòs al Web del CRAI UB un apartat de Get Started o presa de contacte per als alumnes que comencen els seus estudis aquests curs 2015/2016 i encara no ens coneixen.

Aquest apartat, que porta el nom Inicia't en el CRAI, ha de servir perquè els nous estudiants conegueu de manera ràpida i planera el funcionament del CRAI UB, quins recursos i serveis us oferim i com ho heu de fer per utilitzar-los.

Esperem que us agradi i sobre tot, que us sigui de molta utilitat!!