Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI a la II Festa de la Ciència UB

El CRAI a la II Festa de la Ciència UB

dijous, 28 abril 2016

Demà, 29 d’abril de 2016, la Universitat de Barcelona obre les portes a la ciutadania per celebrar la II Festa de la Ciència UB. L’activitat té com a objectiu fer accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat.

Per això, durant tot el dia, els campus de la Universitat organitzaran activitats de divulgació, des d’una gimcana fins a tallers, xerrades i jocs, en què es posarà en valor la feina dels investigadors de tots els camps del coneixement i s’explicarà de quina manera repercuteix la recerca en el progrés de la societat.

El CRAI hi participa amb l'exposició Pius Font i Quer. Un nou paradigma de la Botànica Catalana, que es va presentar l'any 2014 en commemoració del cinquantè aniversari de la mort del reconegut botànic català Pius Font i Quer (1888-1964). Font i Quer va ser el primer director de l’Institut Botànic de Barcelona, i el fundador a la muntanya de Montjuïc, del Jardí Botànic annex a l'Institut. Les seves recerques van abraçar especialment Catalunya, el sud del País Valencià i les illes d'Eivissa i de Formentera. Seves són les emblemàtiques obres: Diccionario de Botánica (1953), Plantas  medicinales (1961) i Botánica pintoresca  (1958).

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia