Inici >> Node >> El CRAI a la II Festa de la Ciència UB

El CRAI a la II Festa de la Ciència UB

Jueves, 28 Abril 2016

Demà, 29 d’abril de 2016, la Universitat de Barcelona obre les portes a la ciutadania per celebrar la II Festa de la Ciència UB. L’activitat té com a objectiu fer accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat.

Per això, durant tot el dia, els campus de la Universitat organitzaran activitats de divulgació, des d’una gimcana fins a tallers, xerrades i jocs, en què es posarà en valor la feina dels investigadors de tots els camps del coneixement i s’explicarà de quina manera repercuteix la recerca en el progrés de la societat.

El CRAI hi participa amb l'exposició Pius Font i Quer. Un nou paradigma de la Botànica Catalana, que es va presentar l'any 2014 en commemoració del cinquantè aniversari de la mort del reconegut botànic català Pius Font i Quer (1888-1964). Font i Quer va ser el primer director de l’Institut Botànic de Barcelona, i el fundador a la muntanya de Montjuïc, del Jardí Botànic annex a l'Institut. Les seves recerques van abraçar especialment Catalunya, el sud del País Valencià i les illes d'Eivissa i de Formentera. Seves són les emblemàtiques obres: Diccionario de Botánica (1953), Plantas  medicinales (1961) i Botánica pintoresca  (1958).

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia