Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI de la UB a les III Jornadas de Gestión del Patrimonio Bibliográfico

El CRAI de la UB a les III Jornadas de Gestión del Patrimonio Bibliográfico

dimecres, 25 maig 2022

Els dies 26 i 27 de maig se celebren les III Jornadas de Gestión del Patrimonio Bibliográfico organitzades pel Grupo de Trabajo de Patrimonio Bibliográfico de Rebiun i la Biblioteca de la Universitat de València.

El CRAI Biblioteca de Fons Antic hi participa amb la presentació de dues comunicacions:

• Marina Ruiz Fargas: Internacionalizarse para compartir y aprender: experiencias Erasmus en el CRAI Biblioteca de Fons Antic de la Universitat de Barcelona. (Dia 26 Bloc 11'15-12 h)
  • Neus Verger: Escritoras, impresoras, propietarias de libros: potenciar los estudios de género en el CRAI Biblioteca de Fondo Antiguo de la Universidad de Barcelona. (Dia 26 Bloc 17'30-18'30)

Les Jornadas ... seran retransmeses en directe.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia