Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica publica l’Inventari del fons personal de Griselda Pascual

dijous, 28 maig 2020

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona ha redactat l’Inventari del fons personal de Griselda Pascual (1926-2001) i l'ha publicat al Dipòsit Digital de la UB. Amb anterioritat ha estat descrit el fons i catalogades les obres que formen part de la seva biblioteca personal.

L’Inventari relaciona els 231 expedients o unitats documentals amb la descripció sumària del contingut de cada un.  Reuneix la documentació personal des dels estudis secundaris fins a la darrera lliçó, abans de la jubilació, dedicada a l’obra de Leopold Kronecker.

El fons personal de Griselda Pascual, professora de la Facultat de Matemàtiques, consta de tres apartats: el primer dedicat a la gestió formativa de Pascual amb la documentació relativa a formació d’Ensenyament Superior i a l’elaboració de la tesi doctoral; el segon, a l’activitat professional en l’exercici com a docent a l’Institut Maragall, a la Universitat de Barcelona i com a col·laboradora del Ministerio de Educación y Ciencia; i el darrer, a la documentació de representació, projecció i contribució social de Griselda Pascual, que aplega la documentació relativa a la participació a xerrades, col·loquis i debats.

Amb la publicació de l’Inventari, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica tanca les tasques realitzades de descripció i catalogació del fons personal de Griselda Pascual, per posar-lo a l’abast dels investigadors.

Consulteu també:

Fons Griselda Pascual al CRAI de la UB.

Exposició virtual: Professores de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la UB:  Les primeres dones.

Obres de Griselda Pascual al Dipòsit Digital de la UB.

UBDOC: eina de consulta del fons documental de lliure accés en línia.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia