Inici >> Noticies Butlleti >> Convocatòria de reconeixement de les revistes científiques UB i concessió d’ajuts 2017

dimecres, 5 juliol 2017

El Vicerector de Projecció i Internacionalització de la Universitat de Barcelona, ha obert, el dia 3 de juliol de 2017, una convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i de concessió d’ajuts per publicar-les.

La finalitat d'aquesta convocatòria és donar suport a la professionalització i internacionalització de les revistes editades per la UB, amb l'objectiu que guanyin visibilitat i augmentin l’impacte dels articles que publiquen.

Poden ser beneficiaris d’aquesta convocatòria el professorat a títol individual, els grups de recerca, els centres o els departaments de la Universitat de Barcelona que publiquin o vulguin publicar revistes digitals.

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar d’acord amb el model d'instància normalitzat que s’adjunta a  la convocatòria i s'han de presentar en format electrònic a revistesub@ub.edu. Paral·lelament les sol·licituds s'hauran de presentar a qualsevol oficina de registre de la Universitat de Barcelona, adreçant-les al Vicerectorat de Projecció i Internacionalització, fins al dia 17 de juliol de 2017.

Trobareu més informació i les revistes que han rebut reconeixement fins ara, al Web del CRAI > Gestió i edició de revistes científiquesConvocatòries de reconeixement.