Inici >> Noticies Butlleti >> Convocatòria de reconeixement de les revistes científiques UB i concessió d’ajuts 2018

dimarts, 17 abril 2018

El Vicerector de Projecció i Internacionalització de la Universitat de Barcelona, ha obert, amb data 6 d'abril de 2018, una convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i de concessió d’ajuts per publicar-les.

La finalitat d'aquesta convocatòria és donar suport a la professionalització i internacionalització de les revistes editades per la UB, amb l'objectiu que guanyin visibilitat i augmentin l’impacte dels articles que publiquen.

Poden ser beneficiaris d’aquesta convocatòria el professorat a títol individual, els grups de recerca, els centres o els departaments de la Universitat de Barcelona que publiquin o vulguin publicar revistes digitals. A més dels criteris establerts en la convocatòria, es valorarà també l’esforç per millorar o mantenir la qualitat de la revista, l’aplicació de les Recomanacions per posicionar les revistes científiques de la UB (RCUB) als índexs de valoració, si es vetlla perquè els articles amb autoria UB estan identificats amb la indicació «Universitat de Barcelona», o si s’incentiva els autors de la Universitat de Barcelona a dipositar els articles al repositori institucional (Dipòsit digital UB).

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar d’acord amb el model d'instància normalitzat que s’adjunta a la convocatòria i s'han de presentar en format electrònic a revistesub@ub.edu. Paral·lelament les sol·licituds s'hauran de presentar a qualsevol oficina de registre de la Universitat de Barcelona, adreçant-les al Vicerectorat de Projecció i Internacionalització, fins al dia 4 de maig de 2018.

Trobareu més informació i les revistes que han rebut reconeixement fins ara, al Web del CRAI > Gestió i edició de revistes científiquesConvocatòries de reconeixement.