Llengües

Inici >> Coneix el CRAI >> Biblioteques >> CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història >> Revistes de la Facultat: Commemoració del 50è aniversari de la Facultat de Geografia i Història

Amb motiu de la commemoració del 50è aniversari de la Facultat de Geografia i Història, i coincidint amb la celebració de Sant Jordi 2024, el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història ha elaborat una exposició sobre les revistes científiques nascudes a la Facultat i als seus departaments al llarg de la seva extensa història.

Les revistes de la Facultat de Geografia i Història de la UB han sigut testimoni de la recerca i les relacions personals i acadèmiques, dins i fora de la institució, i de la pròpia dinàmica dels departaments. Algunes han tingut un reconeixement internacional i llargues vides, mentre que d'altres han tingut tirades curtes i efímeres.

Totes les revistes en paper les trobareu a l'hemeroteca del CRAI Biblioteca de Filosofia,Geografia i Història, i les revistes en línia o digitalitzades, a RCUB (Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona) i a RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert)

exposicio_virtualboto.jpg

Opineu sobre aquesta exposició