Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat el número 15 de la revista Llengua Societat i Comunicació (LSC)

Publicat el número 15 de la revista Llengua Societat i Comunicació (LSC)

dimecres, novembre 8, 2017

S’ha publicat el quinzè número de la revista electrònica Llengua, Societat i Comunicació (LSC) del Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC) de la UB. L’esperit de LSC és posar a l'abast de la societat el treball realitzat en el món universitari per tal que hi pugui revertir d'una manera pràctica. D'acord amb aquest objectiu, s’han anat publicant monogràfics en què es presenta la llengua, la societat i la comunicació des d’òptiques diferents.

El número actual, titulat "La demolingüística. Comptar llengües, usos i persones" i coordinat per Natxo Sorolla (CUSC, CRUSCAT, URV), planteja reflexions sobre el desenvolupament de la recerca demolingüística i presenta un estat de la qüestió sobre la situació sociolingüística de grans volums poblacionals. El text complet dels articles es pot consultar en aquest enllaç: Llengua, Societat i Comunicació núm. 15 " La demolingüística. Comptar llengües, usos i persones" (2017).

Podeu consultar la publicació Llengua, Societat i Comunicació (LSC) des del Web del CRAIRevistes Científiques de la UB (RCUB) > Llengua, Societat i Comunicació.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.