Inici >> Noticies Butlleti >> Personal del CRAI al Seminari per al desenvolupament d'una carrera acadèmica

Personal del CRAI al Seminari per al desenvolupament d'una carrera acadèmica

divendres, maig 12, 2017

Diversos membres del CRAI de la Universitat participen activament en el Seminari per al desenvolupament d'una carrera acadèmica, que es durà a terme durant els mesos de maig i juny a la Facultat de Filologia.

El Seminari, organitzat per Marta Puxan Oliva i Mariona Vernet, amb el recolzament del Vicedeganat de Recerca de la Facultat de Filologia i del Departament de Llengües i Literatures Modernes i d’Estudis Anglesos, es desenvoluparà a l'Aula 102A del Pati de Lletres de la Facultat de Filologia i té entrada lliure.

Vegeu el programa del Seminari on veureu destacada la participació del CRAI amb Ignasi Labastida, Imma Marín i Montse Morante.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.