Inici >> Noticies Butlleti >> "Fons bibliogràfic Dr. Alfons Fernández Sabaté" Nova col·lecció temàtica al CRAI de la Universitat de Barcelona

dimecres, 30 març 2016

El doctor Alfons Fernández Sabaté —professor emèrit del Departament de Ciències Clíniques de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona— ha donat part del seu fons personal especialitzat en cirurgia ortopèdica i traumatologia al CRAI Biblioteca del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge, donant lloc a una nova col·lecció temàtica, el Fons Dr. Alfons Fernández Sabaté.

De la seva dilatada trajectòria professional destaquem que el doctor Fernández Sabaté fou el cap del Servei de Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge entre el 1980 i el 2004. També és membre de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya des de l’any 2004.

El donatiu amplia i especialitza el fons de cirurgia ortopèdica i traumatologia disponible al nostre CRAI Biblioteca. Aquest nou fons del Dr. Alfons Fernández Sabaté consta de més de 1.000 documents entre monografies, revistes i tesis doctorals.