Inici >> Noticies Butlleti >> Horaris de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Horaris de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

dimarts, desembre 12, 2017

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2017 fins al dia 6 de gener de 2018, ambdós inclosos.

Els dies 3, 4 i 5 de gener de 2018, obriran alguns CRAI Biblioteques amb uns horaris especials que trobareu detallats aquí i a la nostra pàgina web d'Horaris especials - Nadal.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.