Inici >> Noticies Butlleti >> Sant Jordi al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Sant Jordi al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

dimarts, 23 abril 2024

Sant Jordi al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República han preparat una gran taula amb exemplars duplicats desafectats del seu fons per oferir als seus usuaris, que els podran agafar lliurement.

Si hi esteu interessats, teniu entre els dies 22 al 30 d’abril per venir-los a veure i escollir-ne algun.

La parada compta amb un preciós cartell sobre la festivitat de Sant Jordi, elaborat pel seu estudiant en pràctiques del Màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials: en Nil Molina, que és il·lustrador.

Han elaborat també, un recurs web sobre com es vivia la diada de Sant Jordi durant la Segona República espanyola.

I, per acabar, a les seves xarxes socials, des de principi de mes, estan publicant una recomanació bibliogràfica diària en forma de calendari d’advent, fins al mateix dia 23, amb llibres que pertanyen al seu fons.

Bon Sant Jordi a tothom!

ODS 4: Educació de qualitat