Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica participa a la Matefest-Infofest 2024

dimarts, 16 abril 2024

Un any més, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha gaudit participant en una nova edició de la Matefest-Infofest, organitzada per la Facultat amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques i la informàtica a tot el públic en general, i a l’alumnat de secundària en especial, d’una forma lúdica i festiva.

A banda del tradicional Trivial de la Biblioteca, enguany el CRAI Biblioteca ha estat present en un estand.

Les persones que s’han acostat han tingut la possibilitat de resoldre diferents trencaclosques i jocs matemàtics. Hagi completat o no algun dels reptes plantejats, qui ha volgut s’ha endut gratuïtament un targeter del CRAI.

Esperem que tothom hagi gaudit tant com els companys que han estat presents a l’estand, els que han estat fent un seguiment fotogràfic de l’acte o els que senzillament han transitat pels diferents estands de la Matefest-Infofest.

El personal del CRAI Biblioteca ja té ganes que arribi l’edició del 2025, per posar a prova als assistents amb nous reptes que esperen que tinguin tan bona acollida com a la d’aquest any.

Trobareu un reportatge fotogràfic de l'esdeveniment al Blog del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.

ODS 4: Educació de qualitat