Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals tanca per obres i s'ubicarà en un espai provisional

dimarts, 5 març 2024

Aviat començaran diverses obres al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals, les primeres són les de l’ascensor i diversos pilars, que obligaran a tancar les portes a partir del 18 de març i fins a nou avís.

A la tornada de Setmana Santa, s’obrirà una biblioteca provisional durant el període d’obres per tal de mantenir el servei de préstec, d’informació i consulta de fons. Els serveis virtuals continuaran com sempre. Serà a partir del 2 d’abril a l’antic espai del menjador de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals, al passadís principal de la planta 0 de la facultat. L'horari serà l’habitual de 8:30 h a 20:30 h.

Aquest espai no disposarà de zona d’estudi i, per tant, instem els usuaris a utilitzar la zona d’estudi del vestíbul de la planta 1 de la facultat o qualsevol dels altres CRAI biblioteques de la UB.