Inici >> Noticies Butlleti >> Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la UB

Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la UB

dijous, 11 setembre 2014
Amb motiu de la commemoració del Tricentenari dels fets de 1714 (1714-2014), el CRAI de la Universitat de Barcelona ha elaborat una presentació amb imatges del seu fons, amb el títol Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els CRAI Biblioteques de Filosofia, Geografia i Història, Pavelló de la República i Reserva atresoren una gran quantitat de documents sobre aquest període de la nostra història, en el seu context polític, militar, econòmic, cultural i artístic.

Us convidem a fer-hi una ullada!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia