Inici >> Noticies Butlleti >> Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la UB

Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la UB

dijous, 11 setembre 2014
Amb motiu de la commemoració del Tricentenari dels fets de 1714 (1714-2014), el CRAI de la Universitat de Barcelona ha elaborat una presentació amb imatges del seu fons, amb el títol Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els CRAI Biblioteques de Filosofia, Geografia i Història, Pavelló de la República i Reserva atresoren una gran quantitat de documents sobre aquest període de la nostra història, en el seu context polític, militar, econòmic, cultural i artístic.

Us convidem a fer-hi una ullada!