Inici >> Noticies Butlleti >> "Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies". Publicat el núm. 6 de 2016

"Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies". Publicat el núm. 6 de 2016

dijous, 26 gener 2017

S'ha publicat el darrer número de 2016 de la revista Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies.

En aquest número 6 de la publicació, la secció miscel·lània està formada per dos articles, un de Natalia Plaza Morales amb el títol "Lo andrógino en la poética de Ana Clavel: Cuerpo Náufrago (2005)", i un altre de la nostra companya Heidi Grünewald sobre "La importancia de la primera guerra mundial en la obra temprana de Siegfried Kracauer".

El monogràfic, que va ser coordinat per Elcio Cornelsen i Volker Jaeckel, de la Universidade Federal de Minas Gerais, Brasil, presenta treballs sobre testimoni, trauma i guerra a la literatura del segle XX dels següents autors: Elcio Cornelsen, Volker Jaeckel, Attila Huszar, Denise Borille de Abreu, Fabricio Paiva Araújo, Elisandra de Souza Pedro, Paula Carolina Betereli, Marcos Fábio Campos da Rocha, i Adriana Massa.

També hi podem trobar ressenyes de Linda Maeding  i José Domingues de Almeida.

Podeu consultar la publicació Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies des del Web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies.