Inici >> Noticies Butlleti >> Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

Préstec especial de Nadal als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona

dimecres, 29 novembre 2017

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats a partir del dilluns 4 de desembre de 2017, tindran com a data de retorn el dilluns 8 de gener de 2018. Els documents de Bibliografia recomanada tindran préstec especial des de dimecres 13 de desembre de 2017.

D'altra banda, a causa del tancament d'algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del dilluns 18 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dilluns 8 de gener de 2018.