Inici >> Noticies Butlleti >> Presentació del conte “La pirata Mari y la isla de Makarava”, de la professora Verónica Asensio Arjona, al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

divendres, 15 desembre 2023

Dimecres 13 de desembre, el CRAI Biblioteca del Campus de Mundet va tenir el plaer de conèixer la Mari i els seus amics pirates de la mà de la seva creadora, la Verónica Asensio Arjona, professora del Departament de Didàctiques Aplicades de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona.

La Verónica és l’autora del conte infantil La pirata Mari y la isla de Makarava, guardonat a l’International Latino Book Awards de 2023. Durant l’acte, la Verónica va explicar d’on ve la seva passió pels contes infantils, introduint-se també en el seu procés de creació i les seves possibilitats didàctiques.

La presentació, organitzada pel CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, va incloure un taller de contacontes on la mateixa autora va representar teatralment la història de la Mari i els seus amics, tot submergint-se en un món ple d’éssers fantàstics, tresors, nàufrags, taurons, enormes balenes i bombolles màgiques, i que va fer les delícies dels assistents.

L’acte va ser presentat per en Salvador Oriola Requena, coordinador de Didàctica de l’Educació Musical, també del Departament de Didàctiques Aplicades de la Facultat d’Educació, i es va poder seguir en directe a través del compte d’Instagram del CRAI Biblioteca.

L’autora ha fet donació d’un exemplar del conte al CRAI Biblioteca, que tindreu ben aviat a la vostra disposició.

Al CRAI Biblioteca del Campus Mundet estan molt contents i agraïts d’haver-hi pogut participar i esperen que en el futur puguin continuar gaudint d’esdeveniments tan enriquidors com aquest!

ODS 4: Educació de qualitat