Inici >> Noticies Butlleti >> Nova sala de formació al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Nova sala de formació al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dijous, 31 març 2022

El CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història ha inaugurat una nova sala dedicada, principalment, a la formació d’usuaris però que tindrà usos polivalents (sala d’informàtica, sala de projeccions, etc.)

Aquesta sala, de grans dimensions, respon a les necessitats d’un espai que doni servei a la demanda de formació de grans grups d’usuaris.

La sala està equipada amb 42 ordinadors i això la converteix en la sala més gran de les Facultats de Filosofia i Geografia i Història. També disposa d'una pissarra blanca, pantalla, projector  i micròfons ambientals. Amb aquest equipament es podran impartir classes híbrides síncrones, amb alumnat presencial i virtual alhora.

Hem inaugurat la sala amb una sessió de formació reglada dins de l’assignatura Mètodes i Fonaments del Treball Historicoartístic de l’ensenyament d’Història de l’Art. Aquest nou espai ens permetrà no haver de subdividir grups o desplaçar-nos a la facultat per a impartir la formació. Aquest quadrimestre hem ofert aquesta formació reglada a 216 alumnes d’Història de l’Art, amb sessions virtuals i sessions presencials a la facultat.