Inici >> Noticies Butlleti >> Nou mobiliari al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Nou mobiliari al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dimecres, 19 gener 2022

A finals de l’any passat es va incorporar nou mobiliari a la planta sisena del CRAI Biblioteca del Campus Clínic. Concretament, s'han posat noves taules i cadires a la Sala Corbella i a les tres sales de treball (Sala Moisès Broggi, Sala Ciril Rozman i Sala Dolors Aleu).

Aquest mobiliari és de tipus modular i flexible per donar cabuda a tota classe de projectes i treballs, i així adaptar-se a les necessitats de l’alumnat universitari.

D’altra banda, s’ha creat una zona de relaxació amb cinc pufs i dos tamborets.

Esperem que us agradi i que en gaudiu molt!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia