Inici >> Noticies Butlleti >> Nou canal d'Instagram al CRAI: @craimundet del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

divendres, 16 abril 2021

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet ha inaugurat recentment un compte a la xarxa social Instagram: @craimundet.

A @craimundet podreu trobar totes les novetats i l’actualitat del CRAI Biblioteca, que dona suport a les Facultats d’Educació i Psicologia.

Amb aquest ja són 17 els comptes d'Instagram del CRAI de la Universitat de Barcelona, que també participa a moltes altres xarxes socials. A la pàgina Blogs i xarxes socials del nostre web trobareu tots els comptes actius.

Per celebrar aquesta inauguració i donar a conèixer el compte, s’ha organitzat el concurs Amb qui o què vindries al CRAI Mundet?. Per participar només cal:

• Seguir el compte @craimundet a Instagram.
  • Clicar 'm'agrada' a la publicació del concurs.
  • Escriure un comentari en aquesta publicació explicant amb qui o què vindries al CRAI Biblioteca de Mundet.

Hi poden participar tots els usuaris del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, siguin o no membres de la UB. Es pot escriure qualsevol comentari, sempre i quan no sigui ofensiu o de mal gust; i cada participant pot escriure més d'un comentari.

La resposta més original té premi! Per cortesia del Taller-botiga La Frivé,els participants poden guanyar un fantàstic conjunt d'una llibreta i una capsa artesanal, a més d'alguns productes sorpresa del CRAI.

El termini per participar en el concurs s’acaba el dimecres 21 d'abril a les 23:59h. El personal del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, que no podrà ser participant en el concurs, triarà la resposta més original entre tots els participants. El dia 23 d'abril, dia de Sant Jordi, anunciarem la persona guanyadora.

Podeu consultar les bases del concurs aquí

Animeu-vos a participar!