Inici >> Noticies Butlleti >> Mostra bibliogràfica sobre el canvi climàtic al CRAI Biblioteca de Biologia

Mostra bibliogràfica sobre el canvi climàtic al CRAI Biblioteca de Biologia

dijous, 7 abril 2016

Amb motiu de la celebració a la Facultat de Biologia els passats 4 i 5 d'abril del 1er Cicle de Conferències EcoClimaUB, el CRAI Biblioteca de Biologia ha preparat una exposició amb bibliografia sobre el canvi climàtic, les invasions biològiques i l'ecologia fluvial, que es podrà visitar fins al 18 d'abril de 2013.

Per a l'organització de la mostra, hem comptat amb la col·laboració del Dr. Narcís Prat, del Departament d'Ecologia.

El 1er Cicle de conferències EcoCLimaUB ha estat organitzat per un grup d'estudiants i professors del Departament d'Ecologia de la Facultat de Biologia amb la finalitat de «crear una xarxa entre l'alumnat de la Facultat, així com de la UB en general, a partir d’un eix comú: el canvi climàtic».

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia