Inici >> Noticies Butlleti >> Mostra bibliogràfica al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Mostra bibliogràfica al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dilluns, 5 setembre 2022

Aquest mes de setembre al CRAI Biblioteca Campus Clínic, volem recordar la trajectòria de les doctores Amàlia Lafuente Flo (1952-2022) i Wilma Penzo Giacca (1942-2022), amb una petita mostra d'algunes de les seves publicacions.

Figures rellevants del cos docent de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, ambdues també van ser donants de nombroses monografies que van passar a formar part i enriquir el fons del CRAI Biblioteca.

Esperem que sigui del vostre interès.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia