Inici >> Noticies Butlleti >> Les procedències del llibre antic. Exposició i seminari amb la participació del CRAI UB

dilluns, 15 novembre 2021

El dia 17 de novembre tindrà lloc, a la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals, el Seminari Les procedències al llibre antic: estudis i projectes.

El CRAI de la UB participa en aquest seminari amb les ponències Antics posseïdors, noves perspectives de Marina Ruiz, i La biblioteca de la Casa d'Osuna: la identificació dels exemplars a partir de les marques de propietat i la documentació d'arxiu de Núria Cangròs, bibliotecàries del CRAI Biblioteca de Reserva. Les conferències, que seran en català, castellà i anglès, es podran seguir en directe des de Youtube.

Complementant el seminari podeu visitar, al primer pis de la Facultat, l'exposició Les marques de propietat als llibres, amb fons del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals, organitzada pels professors Jesús Gascón i Pedro Rueda.