Inici >> Noticies Butlleti >> Jornada IdeaEspai per redissenyar els CRAI biblioteques

Jornada IdeaEspai per redissenyar els CRAI biblioteques

divendres, 6 maig 2022

Dijous 5 de maig s'ha celebrat al CRAI una jornada sobre la gestió d’espais: Jornada IdeaEspai, amb la participació dels responsables de les biblioteques i unitats del CRAI, de la Directora del CRAI i del vicerrector de Transformación Digital, Dr. Xavier Triadó.

Maite Comalat i Concepción Rodríguez, professores de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, van fer la presentació L'espai físic a les biblioteques universitàries. Ens van parlar del present i del futur, dels replantejament dels espais per fer-los més acollidors, flexibles i socials, de la coexistència d'espais tranquils per al treball individual amb espais dinàmics, del disseny entorn de les necessitats dels usuaris, de les biblioteques com a cor de la universitat, etc.

Des del CRAI de la UB ja fa temps que estem transformant els espais i esperem que aquesta engrescadora presentació ens serveixi per fer seguir-ho fent encara millor.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia