Inici >> Noticies Butlleti >> Inscriviu-vos a la V Viquimarató d'Informació i Comunicació!

Inscriviu-vos a la V Viquimarató d'Informació i Comunicació!

dimarts, 7 maig 2019

Per cinquè any consecutiu, torna la Viquimarató a la nostra Facultat el 9 de maig de 16-20h a l’aula 303 (3r pis).

La sessió és oberta per a tothom i coincidirà amb l’assignatura de “Cerca d’informació a Internet” de la Universitat de l’Experiència. Comptarem amb assessorament de Manuel Campos, bibliotecari i membre d’Amical Wikimedia, que ens introduirà en el funcionament de la Viquipèdia. Aquest cop volem centrar la sessió en el procés d'edició i manteniment dels articles: fonts fiables, referències, conflicte d'interessos, problemes de verificabilitat i admissibilitat...

Tot i que proposem treballar des de l’aula 303, on disposarem d’ordinadors i de la xerrada inicial d’un expert, també podeu baixar i participar des dels ordinadors de la biblioteca. També podreu sortir i gaudir del nostre jardí durant tota la tarda.

L'assistència és gratuïta però cal confirmar-la a <bid@ub.edu>.

Us animem a participar-hi... necessitem la col·laboració de tots!

L’activitat es fa amb la col·laboració de la Comissió de Dinamització Lingüística de la UB.