Inici >> Noticies Butlleti >> Ignasi Labastida dóna la conferència inaugural de la XXIII Asamblea REBIUN

Ignasi Labastida dóna la conferència inaugural de la XXIII Asamblea REBIUN

dijous, 5 novembre 2015

La XXIII Asamblea REBIUN, organitzada por la Conferencia de Rectores de Bibliotecas Universitarias (CRUE) - Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN), i la Universidad de Cantabria, es va inaugurar ahir, dia 4 de novembre, amb la conferència inaugural Los retos de la investigación en abierto para las universidades, que va ser pronunciada per Ignasi Labastida, responsable de la Unitat de Recerca i de l'Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Ignasi Labastida és doctor en física per la Universitat de Barcelona i responsable de l'impuls i la implantació de les llicències Creative Commons a Catalunya i Espanya. És un dels majors experts europeus en polítiques d'accés obert a la informació com demostren tant les seves nombroses publicacions, com la seva participació en els fòrums més importants referents a aquest tema de candent actualitat. Des de l'any 2003 és el líder de projecte de Creative Commons a Espanya, així com membre de la xarxa europea Communia a favor de Domini Públic i del consell de directors del Consorci OCW.

Podeu veure la inauguració de l'Asamblea i la intervenció d'Ignasi Labastida en aquest vídeo que es va poder seguir també en temps real, i que podeu trobar també a Youtube.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia