Inici >> Noticies Butlleti >> Formadors del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa al Seminari Curs de Transició de Batxillerat a la Universitat

dimarts, 27 setembre 2022

Del 5 al 9 de setembre, el CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa ha participat en el Seminari Curs de Transició de Batxillerat a la Universitat per primera vegada. Aquest curs ofereix als alumes l’oportunitat d’obtenir 1crèdit ECTS a través de l’assistència i la realització de diferents tasques i proves d’avaluació.

El curs s’imparteix als 21 grups de tots els ensenyaments de grau de la Facultat d’Economia i Empresa: ADE, Economia, Empresa Internacional, Estadística i Sociologia, i suposen un total de 1762 alumnes matriculats.

Els estudiants han assistit a sessions d’Introducció a les Matemàtiques, Càlcul, Àlgebra i Tutories, i també a la sessió d’Introducció al CRAI, de 2h, on els vuit bibliotecaris formadors del CRAI Biblioteca els han explicat els Recursos i Serveis que el CRAI posa al seu abast durant la seva estada a la UB.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia