Inici >> Noticies Butlleti >> Formació per a estudiants de TFG al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa i Jornada de Portes Obertes

dilluns, 26 febrer 2024

Des del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa enceten el 2n quadrimestre coincidint amb les Jornades de Portes Obertes (JPO) per als futurs estudiants i les sessions sobre els Recursos i Eines per a l’elaboració del Treball Final de Grau (TFG) per als estudiants que ja acaben els diferents graus.

Dins de les activitats programades a les JPO, es van organitzar nou visites guiades al CRAI Biblioteca per presentar les instal·lacions i serveis.

També han programat, d’acord amb el Dr. Máximo Losilla, coordinador dels Treballs Finals de Grau dels ensenyaments de la Facultat d'Economia i Empresa, quatre sessions, en horari de matí i tarda, centrades en les fases d’elaboració del treball i els recursos i eines específics de cada ensenyament, tant graus com dobles graus.

ODS 4: Educació de qualitat