Inici >> Noticies Butlleti >> Fons bibliogràfic Mercè Durfort i Coll

Fons bibliogràfic Mercè Durfort i Coll

dijous, 5 març 2020

Coincidint amb el Dia Internacional de la Dona, el CRAI Biblioteca de Biologia ha incorporat el Fons bibliogràfic Mercè Durfort i Coll a la seva col·lecció de fons especials.

La Dra. Mercè Durfort i Coll, ha sigut catedràtica de Biologia Cel·lular de la Facultat de Biologia des del 1985 i actualment és catedràtica emèrita. Des del 1993 és membre de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona, i del 1994 al 2000 va ser la presidenta de la Secció de Ciències Biològiques de l'Institut d'Estudis Catalans, del qual és membre numerari des del 1989. Ha rebut la Medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tècnic de la Generalitat de Catalunya (2001) i la Creu de Sant Jordi (2004).

El Fons bibliogràfic Mercè Durfort i Coll és un recull exhaustiu de la producció científica al llarg de la seva trajectòria professional.

Amb la creació d’aquest fons, el CRAI Biblioteca de Biologia pretén retre homenatge a la figura destacada de la Dra. Durfort a la Universitat de Barcelona.