Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició virtual al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història: Dolores Juliano, pionera en l'Antropologia Feminista

divendres, 28 abril 2023

El 10 de febrer de 2023 es va celebrar a la Facultat de Geografia i Història l’homenatge a l’antropòloga Dolores Juliano Corregido, amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència i en el marc del cicle d’homenatges a figures destacades del pensament feminista de les nostres facultats.

caratulaexpo_0.jpg

L’acte va ser promogut pels Vicedeganats de recerca de la Facultat de Geografia i Història i la Facultat de Filosofia, i organitzat per la Comissió d’Igualtat d’ambdues facultats, amb el suport del Departament d’Antropologia social.

Havia de ser un homenatge en vida, en reconeixement de tota una trajectòria vital i acadèmica dedicada a l’estudi i la defensa dels drets de les dones i d’altres col·lectius. La mort de la Dolores el novembre de 2022, a l’edat de 90 anys, convertí l’acte en un homenatge pòstum.

Des del CRAI Biblioteca Filosofia, Geografia i Història es vam voler sumar a l’homenatge, amb una mostra del fons bibliogràfic de l'autora custodiat al CRAI biblioteca, entre els mesos de febrer i març de 2023. Ara presenten l'exposició en format virtual Dolores Juliano, pionera en l'Antropologia Feminista a fi de seguir difonent la seva obra i llegat dins la comunitat universitària i més enllà.

ODS 4: Educació de qualitat