Inici >> Noticies Butlleti >> L'exposició itinerant "Els espais del CRAI UB" al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dijous, 15 febrer 2024

El CRAI Biblioteca del Campus Clínic acull l'exposició "Els espais del CRAI UB" consta d'un recull de 31 aquarel·les pintades per l'arquitecte Antoni Morell, en el seu particular estil panoràmic.

Inclou 23 pintures dels interiors dels diversos CRAI biblioteques, pintades majoritàriament a inicis de 2022, fetes amb una perspectiva que permet mostrar tots els serveis que s'ofereixen a les biblioteques i, alhora, visualitzar tot l’interior recollint-ho en una panoràmica de 360°.

La mostra pictòrica va acompanyada d'un pròleg escrit per la Maite Comalat, professora de la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals, en el qual reflexiona sobre el canvi de model de les biblioteques universitàries i de com els espais físics han de poder acollir els nous usos que en fan els usuaris.

L'exposició es pot visitar al vestíbul de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut fins a l'1 de març.

ODS 4: Educació de qualitat