Inici >> Noticies Butlleti >> Estudiants en pràctiques al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Estudiants en pràctiques al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

dijous, 9 març 2017

Des de fa uns quants anys al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República tenim la immensa sort d'acollir estudiants en pràctiques. La seva tipologia i les pràctiques que realitzen són ben diverses:

El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República els resulta un lloc atractiu pel fet que es tracta d’una biblioteca que és al mateix temps arxiu i que acull un fons patrimonial molt específic i engrescador pels interessats en la història contemporània.

L’experiència podem dir que és altament positiva per ambdues parts. D’una banda els estudiants entren en contacte amb el món real del que serà la seva professió en un futur molt proper i aprenen una sèrie de procediments que de ben segur els seran de gran utilitat i, per la nostra part, ens beneficiem del contacte amb persones joves i ben formades i podem anar fent realitat un seguit de projectes engrescadors que d'altra manera no passarien de ser projectes difícils d'assumir.

Els seus comentaris i la valoració tan positiva que fan al final de la seva estada amb nosaltres ens anima i encoratja a seguir participant en aquest tipus d'experiències formatives.