Inici >> Noticies Butlleti >> Enquestes de satisfacció 2022 per als col·lectius PAS, PDI i Alumni de la UB

Enquestes de satisfacció 2022 per als col·lectius PAS, PDI i Alumni de la UB

dijous, 20 octubre 2022

Com cada any, el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) vol conèixer el grau de satisfa     cció dels diversos col·lectius que formen part de la Universitat de Barcelona en relació als recursos i serveis oferts des dels CRAI biblioteques i les unitats tècniques de suport.

Us presentem ara les enquestes per als col·lectius PDI, PAS i Alumni UB i us demanem que les contesteu per poder conèixer el vostre grau de satisfacció i recollir les opinions que pugueu tenir sobre aspectes relacionats amb el CRAI.

El petit esforç que comporta respondre aquesta enquesta és d’un valor enorme per a nosaltres, ja que ens permet avaluar la qualitat del nostre servei i millorar-lo distribuint els nostres recursos i esforços en la millor direcció.

Les enquestes són completament anònimes ja que no es guarden dades personals de cap tipus ni IP de resposta.

Seleccioneu el vostre col·lectiu: