Inici >> Noticies Butlleti >> Enquesta als estudiants sobre serveis, activitats i instal·lacions de la Universitat de Barcelona

dimecres, 27 abril 2016

Des del CRAI ens agradaria saber la vostra opinió sobre els recursos, serveis i activitats que us oferim, si n'esteu contents, si en necessiteu més o si teniu alguna queixa (o felicitació!). Tot el que ens vulgueu dir ens ajudarà a millorar i a ser de més utilitat per a vosaltres.

Per tant, us convidem i encoratgem a contestar l'enquesta que la Universitat us proposa, i que trobareu a MonUB i al Campus Virtual, per conèixer la vostra opinió sobre els diferents aspectes que envolten la vida universitària i que, a ben segur, conformaran el vostre pas per aquesta institució.

Rebreu un correu electrònic on hi trobareu totes les indicacions per respondre a l’enquesta que estarà oberta fins al 8 de maig. Si voleu conèixer els resultats de les darreres edicions cliqueu l’enllaç: Resultats 2015.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia