Inici >> Noticies Butlleti >> El projecte READ JAPAN dona a la Universitat de Barcelona llibres sobre el Japó

El projecte READ JAPAN dona a la Universitat de Barcelona llibres sobre el Japó

dimecres, 18 gener 2023

El passat mes de novembre de 2022, la professora de la Facultat de Filosofia, Dra. Montserrat Crespín Perales, i la cap del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història, Sra. Anna Clavell, van recepcionar la donació de llibres del projecte READ JAPAN que impulsa The Nippon Foundation – The Tokyo Foundation for Policy Research.

El projecte va ser iniciat per The Nippon Foundation l’any 2008 per promoure el coneixement del Japó a través de la donació de llibres en anglès a universitats i biblioteques de tot el món. En aquesta ocasió, i gràcies al suport del Consolat General del Japó a Barcelona que, d’aquesta manera, avalava la tasca acadèmica, de recerca i de difusió de la filosofia japonesa que fa anys impulsa la professora Crespín Perales a la Facultat de Filosofia, la Universitat de Barcelona ha estat seleccionada per rebre els diferents volums sobre filosofia i història que ajudaran a professorat i alumnat a enfortir el seu coneixement de la cultura japonesa.

El pròxim 23 de gener de 2023, a les 10 h, al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història, es realitzarà una cerimònia d’agraïment a The Nippon Foundation i al Consolat General del Japó a Barcelona. L’acte comptarà amb la presència de l’Hble. Sr. Sato Yasushi, Cònsol General del Japó a Barcelona; la Sra. Igarashi Shoko, Cònsol General adjunta, la Sra. Maekawa Anzu, encarregada d’assumptes culturals del consolat; la degana de la Facultat de Filosofia, Dra. Isabel Méndez Lloret, el Dr. Josep Monserrat, anterior degà de la Facultat de Filosofia, la vicedegana acadèmica de la Facultat de Filosofia, Dra. Lorena Fuster Peiró, el director del departament de Filosofia, Dr. José Martínez Fernández, la secretària acadèmica del departament de Filosofia, Dra. Montserrat Crespín Perales, el Dr. Javier Orduña, en representació del Vicerectorat de Política d'Internacionalització, i la cap del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història, Sra. Anna Clavell.

Amb motiu de l’esdeveniment, el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història acollirà una mostra bibliogràfica amb una selecció de fons sobre el Japó.