Inici >> Noticies Butlleti >> El CEHI i la historiografia catalana: 70 anys d'Història a la Universitat de Barcelona. Exposició al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

dijous, 20 febrer 2020

El Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI), amb motiu de la commemoració dels seus 70 anys d’història a la Universitat de Barcelona, ha organitzat les jornades El CEHI i la historiografia catalana: 70 anys d'Història a la Universitat de Barcelona. Les jornades se celebraran els dies 20 i 21 de febrer de 2020 a la Facultat de Geografia i Història, i es completaran amb una exposició, amb el mateix títol, que podreu visitar al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història del 20 de febrer al 20 de març.

El CEHI és un dels centres de recerca més antics de la Universitat de Barcelona i un referent en l'estudi de la segona república, de la guerra civil, el franquisme i la transició a la democràcia, així com una important escola de recerca per molts i molts investigadors i investigadores. Fundat per Jaume Vicens Vives al 1949, ha ampliat durant aquestes dècades el seu àmbit d’estudi a l’àrea de la mediterrània, sempre amb una perspectiva històrica a l’hora d’analitzar els conflictes, i ha estat protagonista de nombroses iniciatives de recerca, col·laboració internacional i transferència de coneixement.

Vegeu les publicacions del CEHI al catàleg de la UB.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia