Inici >> Noticies Butlleti >> Cupons de la Royal Society of Chemistry per publicar en accés obert

Cupons de la Royal Society of Chemistry per publicar en accés obert

dimecres, 15 febrer 2017

La Universitat de Barcelona, a través del CSUC, s’ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry que permet a la comunitat universitària l’accés a tots els recursos electrònics d’aquesta editorial.

El programa inclou 15 cupons per publicar en accés obert en alguna de les revistes de la RSC. S’han establert uns criteris per tal d’acceptar les sol·licituds i el repartiment es farà per ordre d’arribada tal com s’explica al Web del CRAI > Publicar en accés Obert.

Per accedir als cupons s’han de complir els requeriments següents:

• La publicació haurà d’haver estat acceptada durant l’any 2017
  • El «corresponding author» de la publicació haurà de ser un membre de la Universitat de Barcelona
  • La publicació haurà d’estar inclosa en la base de dades institucional de recerca, GREC, marcada com a «article en premsa»
  • Els autors de la UB hauran de tenir introduït el seu número ORCID en les dades personals del Curricula, tal com s’explica a les Instruccions ORCID-GREC
  • Cap dels autors sol·licitants de la Universitat de Barcelona haurà gaudit durant aquest any 2017 d’un d’aquests cupons
  • Un cop publicat l’article, els sol·licitants es comprometen a incloure una còpia al GREC per tal que aparegui en el repositori institucional Dipòsit Digital de la Universitat

Les sol·licituds s’hauran d’adreçar a l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI de la Universitat.

Vegeu més informació al Web del CRAI > Serveis que ofereix el CRAI > Accés obert a la Universitat de Barcelona > Publicar en accés Obert > Cupons de la Royal Society of Chemistry.