Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI de la UB amplia la subscripció a Brill Online Journal Collection

El CRAI de la UB amplia la subscripció a Brill Online Journal Collection

dimarts, 11 juny 2024

El CRAI de la UB amplia la subscripció a Brill Online Journal Collection

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha renovat la subscripció a Brill Journals Online, que ara inclou l’accés a la col·lecció completa de revistes de Brill: 360 revistes vives, 8.000 volums i 150.000 articles en les àrees temàtiques d’humanitats i ciències socials (283 títols de revista), dret internacional i drets humans (53 títols) i ciències de la vida (24 títols).

Brill és una editorial neerlandesa establerta a Leiden, fundada en 1683 i especialitzada en humanitats i ciències socials. Recentment, s’ha fusionat amb l’editorial alemanya De Gruyter, per a convertir-se en una de les editorials acadèmiques líders en l’àmbit de les humanitats. El CRAI de la Universitat de Barcelona també disposa d’accés als llibres i revistes de De Gruyter.

Trobareu l'accés al Cercabib > Brill Online Journals

ODS 4: Educació de qualitat