Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals recupera el JocCRAI per començar el nou curs amb bon peu

dimecres, 13 setembre 2023

JocCRAI

Després de la pandèmia el CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals recupera la iniciativa del JocCRAI, una proposta de joc pensada tant per als nous alumnes que s’incorporen aquests dies a la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals com per als alumnes que tornen després de les vacances d’estiu. L'objectiu és el de fomentar la participació i vinculació dels usuaris amb la biblioteca.

Els concursants només cal que superin dues proves:

Els participants del joc han de validar la targeta al taulell de la biblioteca, emplenar les seves dades de contacte i dipositar-la a la bústia habilitada. Tots els participants entraran en el sorteig d’un lot de marxandatge del CRAI UB.

Aquesta iniciativa s’havia dut a terme a la BIMA a inicis del curs 2019/20, seguint la proposta feta pels companys del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge a l'inici del curs 2018/19.

ODS 4: Educació de qualitat