Inici >> Noticies Butlleti >> Concurs "Sant Jordi Musical" del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Concurs "Sant Jordi Musical" del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

dijous, 23 maig 2024

Concurs "Sant Jordi Musical" del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

En el marc de Sant Jordi, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica va preparar el concurs "Sant Jordi Musical", on, per participar-hi, els membres de la comunitat universitària vinculats a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica havien de fer un seguit d'accions a Spotify.

L’activitat ha comptat amb 42 participants, 46 incloent la participació de l’equip del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica, i s’ha traduït en una llista de Spotify que conté 111 cançons d’estils musicals ben diversos i ofereix més de 7 hores de música.

El sorteig s’ha fet amb una aplicació gratuïta pel mètode de llistat de noms, escollint-ne 20 alhora i aleatòriament entre els 42 possibles, sense tenir en compte la quantitat de cançons proposades. Podeu consultar la llista de guanyadors aquí.

Amb aquesta activitat s’obre una nova via per generar comunitat amb els usuaris, des d’una perspectiva lúdica. A la vegada, ha permès establir vincles i iniciar una etapa de col·laboració amb el programa de podcast Projecte SPEULER.

Des del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica, volen agrair als seus integrants la implicació i l’aportació d’idees que han contribuït significativament al resultat final de l’activitat. Esperen amb il·lusió fer noves activitats conjuntament amb ells!

ODS 17: Aliances per assolir objectius