Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI UB participa en l'Any de les Biblioteques des del Dipòsit de Cervera

El CRAI UB participa en l'Any de les Biblioteques des del Dipòsit de Cervera

divendres, 25 setembre 2015

Amb motiu de l'Any de les Biblioteques, el CRAI UB ha participat a Cervera en una activitat nocturna amb gran èxit de públic.

Aprofitant que a Cervera es fan durant l'estiu visites nocturnes a diferents racons de la Ciutat, es va voler fer dins la setmana prèvia a la Festa Major, anomenada Isagoge, una passejada nocturna entre llibres. La visita, que es va dur a terme el dimarts dia 22 de setembre, va passar per totes les biblioteques de la Universitat de Cervera i va tenir com a colofó, la visita al Dipòsit del CRAI UB.

La visita guiada nocturna Passejant entre llibres, a càrrec d’Armand Forcat, va aplegar més d’un centenar de persones. La ruta va consistir en una visita a les biblioteques que hi ha actualment a la ciutat i en una explicació de l’antiga biblioteca popular del carrer Major i l’antiga biblioteca de la Universitat. Les biblioteques que es van visitar es troben totes a l’edifici de la Universitat: la biblioteca comarcal Josep Finestres, la de la UNED i la de la Universitat de Barcelona (UB), on va cloure l’itinerari amb la interpretació d’unes peces musicals, a càrrec de Pau Carbonell (trombó) i Anton Villalonga (teclat). L'actuació musical es va dur a terme gràcies a la col·laboració del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Vegeu el punt de llibre elaborat per a l'ocasió:

Aquí podeu veure imatges de les instal·lacions i de la passejada, aixì com de la celebració i de l'actuació musical.