Inici >> Noticies Butlleti >> Bona acollida de la presentació del llibre ChatGPT y educación universitaria, organitzada amb la col·laboració del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

dimarts, 26 març 2024

Bona acollida de l’activitat de presentació del llibre ChatGPT y educación universitaria: posibilidades y límites del ChatGPT como herramienta docente, organitzada pel Departament i la Unitat de Comunicació de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica i l'Institut de Desenvolupament Professional-ICE, en col·laboració amb el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.

L’activitat es va desenvolupar en línia via Zoom, a la qual van assistir 223 persones i va tenir una durada de 110 minuts.

A part de l’organització de l’activitat, el CRAI Biblioteca va col·laborar en la moderació del debat i en la gestió del torn obert de preguntes.

Podeu veure el videoresum de l'activitat al seu canal de YouTube. La gravació íntegra també està disponible al mateix canal i al Dipòsit Digital de la UB.

Des del CRAI Biblioteca es vol felicitar a tots els participants per l’interès generat per les seves aportacions i agrair la fidelitat de tots els assistents al llarg de tota l’activitat.

Per a més informació, podeu consultar el Blog del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.

ODS 4: Educació de qualitat